Drukarka do biura rachunkowego

Biura księgowe są dość charakterystycznymi firmami mając na uwadze znaczne wielkości produkowanych dokumentów. Na jakie zatem parametry drukarki trzeba zwracać uwagę kupując urządzenie do biura rachunkowego?

  1. funkcja kserowania – biura rachunkowe nader często decydują się na urządzenia mogące kopiować dokumenty w celu ich zaksięgowania i przechowywania kopii
  2. mechaniczny duplex – niezwykle ważna funkcja dla biur księgowych, albowiem nader często dokumenty drukowane są obustronnie, a duplex manualny jest nader kłopotliwy
  3. czas wydruku pierwszej strony i prędkość druku – przy drukowaniu częstym i sporych ilości dokumentów ma to duże znaczenie, oszczędzając czas. Czas wydruku pierwszej strony w okolicach 8-9 sekund jest wynikiem zwykle występującym w drukarkach. Szybkość druku ponad 20 stron na minutę jest wynikiem wyjątkowo dobrym
  4. koszty eksploatacji, czyli koszt wydruku pojedynczej strony – jest to jeden z koronnych parametrów jakimi powinno się kierować. Biura rachunkowe zużywają nader duże ilości materiałów eksploatacyjnych: tonerów lub tuszów i jest to bardzo ważna pozycja w miesięcznym budżecie
  5. atramentowa czy laserowa technologia druku. Biura księgowe wyraźnie częściej decydują się na urządzenia laserowe, przede wszystkim dzięki większej prędkości druku i niższych kosztów eksploatacji

Spośród urządzeń dostępnych na rynku bardzo dobrze warunki te spełnia laserowe urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-L2500D. Maszyna zaopatrzona jest oczywiście w funkcje kopiowania i duplexu. Prócz tego, prędkość druku: 26 stron na minutę, jest rezultatem istotnie ułatwiającym pracę. Toner Brother DCP-L2500D ma wydajność 2600 stron przy 5% pokryciu strony co przy obecnie sprzedawanych drukarkach uznać należy za dobry wynik. Dostępne są również zamienniki tonera do Brother DCP-L2500D co zdecydowanie obniża koszty eksploatacji, a dobór odpowiedniego producenta zamienników pozwoli na wydruki wysokiej jakości.

 

 

odwiedź stronę autora

Najnowsze wpisy

Back to Top