Drukarka do biura rachunkowego
Biura księgowe są dość charakterystycznymi firmami mając na uwadze znaczne wielkości produkowanych dokumentów. Na jakie zatem parametry drukarki trzeba zwracać uwagę kupując urządzenie do biura rachunkowego?
- funkcja kserowania – biura rachunkowe nader często decydują się na urządzenia mogące kopiować dokumenty w celu ich zaksięgowania i przechowywania kopii
- mechaniczny duplex – niezwykle ważna funkcja dla biur księgowych, albowiem nader często dokumenty drukowane są obustronnie, a duplex manualny jest nader kłopotliwy
- czas wydruku pierwszej strony i prędkość druku – przy drukowaniu częstym i sporych ilości dokumentów ma to duże znaczenie, oszczędzając czas. Czas wydruku pierwszej strony w okolicach 8-9 sekund jest wynikiem zwykle występującym w drukarkach. Szybkość druku ponad 20 stron na minutę jest wynikiem wyjątkowo dobrym
- koszty eksploatacji, czyli koszt wydruku pojedynczej strony – jest to jeden z koronnych parametrów jakimi powinno się kierować. Biura rachunkowe zużywają nader duże ilości materiałów eksploatacyjnych: tonerów lub tuszów i jest to bardzo ważna pozycja w miesięcznym budżecie
- atramentowa czy laserowa technologia druku. Biura księgowe wyraźnie częściej decydują się na urządzenia laserowe, przede wszystkim dzięki większej prędkości druku i niższych kosztów eksploatacji
Spośród urządzeń dostępnych na rynku bardzo dobrze warunki te spełnia laserowe urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-L2500D. Maszyna zaopatrzona jest oczywiście w funkcje kopiowania i duplexu. Prócz tego, prędkość druku: 26 stron na minutę, jest rezultatem istotnie ułatwiającym pracę. Toner Brother DCP-L2500D ma wydajność 2600 stron przy 5% pokryciu strony co przy obecnie sprzedawanych drukarkach uznać należy za dobry wynik. Dostępne są również zamienniki tonera do Brother DCP-L2500D co zdecydowanie obniża koszty eksploatacji, a dobór odpowiedniego producenta zamienników pozwoli na wydruki wysokiej jakości.